Objednávky

Por náhlednutí a nákup produktů na webu není nutné vytvořit žádný účet. V poslední fáze objednávky mžete ale zvolit možnost vytvoření uživatelského ůčtu aby jste měli větší přehled o vaších objednávkach.
Stav vaší objednávky je k dispozici na stránce vašeho účtu a pokud jste uvedli telefonní číslo, budete o objednávce informováni také prostřednictvím SMS.
Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy.
Samozřejmě můžete, stači poslat email na podpora@topgamingpc.cz s číslem vaší objednávky a datem, kdy si ji můžete přijít vyzvednout.
Veškerý náš sortiment je uložen v našem centrálním skladu v Německu nebo v naší místní pobočce.
Vaši objednávku obvykle doručíme mezi 2 a 4 pracovními dny.
Velké zařízení na paletě může trvat déle.

Reklamace

V případě reklamaci můžete zboží osobně vrátit v obchodě a vyplnit reklamační formulář nebo nám zaslat zboží na adrese našého obchodu spolu sreklamačním formulářem, který můžete najít na naší reklamační stránce
Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Budeme ale rádi pokud nám důvod uvedete, abychom mohli zlepšovat naše služby. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.
Zboží na reklamaci/vrácení do 14 dnů je možné poslat prostřednictvím PPL / WE|DO / DPD / Balikovna přímo na naše odběrné místo v Brně nebo osobně přívést do náši prodejny.
Právo na odstoupení od smlouvy je ochranou konečného spotřebitele a je určeno pouze pro neprofesionální uživatele. Pokud jste profesionální uživatel a zakoupili jste produkt se svým IČO, nemáte na toto právo nárok.

Platby

Přijímáme několik možností plateb, můžete si vybrat mezi platbě v hotovosti na prodejně, debetní/kreditní kartou online.